söndag 26 februari 2012

Min helg!



hej på er alla söta läsare! :) Sitter i soffan och bara chillar med livet, imorgon är det upp och nicka klockan 6 och dra iväg till skolan. Inget som lockar direkt.

har haft en bra och sista helg på lovet.
I fredags: åt vi tjejer underbar mat hemma hos Amanda, satt och mös ute i deras nybyggda uterum. Åt god efterrätt och sen satte vi oss framför Bigbrother!




Lördag: Kom max och Adam hem till mig runt 6 tiden. Senare kom också Patte. Vi drog hem till en tjej som hade en liten privat fest, ingen stor grej direkt. Men det var trevligt och roligt! :)
Min pojkvän, är som jag tusen gånger sagt förut. Den bästa killen som existerar, jag bara älskar honom mest av allt! :)

Idag: vaknade älsklingen bredvid mig och chillade med honom under förmiddagen.
har idag satt mig bakom ratten och övningskört för första gången! Läskigt i början, men HEJ vad det gick! Riktigt roligt faktiskt, och det gick bra för att vara första gången.

Sitter nu framför timeout, ska snart ta mig lite kvällsmat som består av mannagrynsgröt och smörgås! mööööms! Sen blir det Bigbrother, och snälla få Jessica ur huset ikväll!

Puuss på er !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar