torsdag 9 februari 2012

body pump

tja! Idag mina vänner händer något som sällan händer i min världshistoria!
Jag ska på styrkepass tillsammans med mina härliga tjejer! :) Har ju annars simmat dom senaste torsdagarna men idag var jag nyfiken på vad det är tjejerna brukar träna på torsdagar här i Grästorp! :) Har lite bråttom ska möta Fanny utanför om en kvart! :)
Jag skriver senare ikväll om hur det har varit! :)

Skulle velat hinna redigera bilderna lite, men tiden rinner iväg så ni får dom som de är :)
bjuder också på dagens outfit! :)
Kan väl hoppas på att mina myggbett till armmuskler
kan bygga på sig lite iallfall?


konstigt ljus som fuckar ansiktet, men skit sam!¨
jeans - Gina tricot
Klänning/tunika - Ginatricot
Stickad tröja - Monki
Ha en bra kväll så hörs vi! :) puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar