måndag 6 februari 2012

melodifestivalen

Har vi redan sett årets vinnare av melodifestivalen 2012?

Hur bra är inte den här låten?! :) tror starkt på den här, samtidigt som jag ser fram emot resten av bidragen. Men tror Loreen har en otroligt stor chans med denna låten! Dock skulle hon lämnat joga övningarna hemma... Minns ni

Eller göra en repris?
minns ni när en kille som var komiker i ett land tog hem hela Eurovision song contest med en struts som DJ?
Kanske Sveriges tur denna gången?, jag skulle inte skämmas. den är grym! :)


I lördags hade jag en mys dag tillsammans med Clara, Emelia och sen på kvällen kom också Amanda. Vi mös och kollade på melodifestivalen. en otroligt stark och bra första deltävling!

I söndags var jag på en underbar massage hemma hos Sannas mamma. Det var som himmelriket och att alla mina knutar löstes upp var underbart!

Sitter hemma i grästorp nu , klockan har runnit iväg och jag måste sätta mig med mediekommunikations uppgiften (ny) som ska in på onsdag. TPL

Ska också hinna hoppa in duschen och äta semla! :) mumma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar