lördag 12 november 2011

with our love

hej på er godingar, bloggar än liten snabbis, ska snart dra mig iväg till Clara och bara ha det mys, prata en del om allt mellan himlen och jord, kolla film och skratta som galningar! :)
Clara och jag är otroligt bra på just det..
Nu när man tänker på de så är det otroligt sorgligt att man inte träffas så ofta längre, träffades varje dag i hela ens liv, ifrån dagis till lågstadiet till högstadiet men sen var det slut på det !
oh jag trodde aldrig jag skulle säga det men jag saknar Centralskolan och alla underbara lärare!

Men man får ta tid till sig och träffa dom då och då och varje gång är lika roligt! och som tur är har jag funnit tre andra underbara tjejer som förgyller mina vardagar i skolan! Kunde inte hamnat i en bättre klass!

oj oj va mycket text det helt plötsligt blev! tänkte ju bara visa hur jag ser ut just nu :)


flanell skjorta ifrån Carlings

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar