måndag 28 november 2011

better run

hej blöggaa och hej fööölket!
Pappa blev super glad av Zlatanboken som han fick i lördags! :) Åt god mat och tårta och begav mig sedan till Clara där Amanda även befann sig! oh vad ja skratta! ni är så gooaa! :) <3
Kommer senare lägga upp en video som är så jävla klockren och borde vara med i American funniest homevideos! ;) Får ni inte missa!

I Söndags så, ja vad gjorde jag då.. Jo ja åkte ju upp och kolla hockey med fanny ! himlans skoj och GIK vann äntligen! (:

För övrigt så har jag tagit en paus ifrån pluggandet, sitter och nötar in So-frågor till historia provet på torsdag. Antikens greker och romare! yeey.. min hjärna smälter!

en liten bild ifrån pappas 49 års dag! :) Nallen är fångad på bild ,igen! ;)



bjuder också på en feel-good låt, jag bara älskar den, och musikvideon gör mig på nått sätt, rörd?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar