tisdag 29 november 2011

skjut mig!

oh hej på er, jag är på så urkasst humör!

Sitter med den där sablars historia provet och jag blir inte ens sugen på att öppna bokhelvetet och sätta igång.. Sen har vi en matte stencil som ska vara inlämnad imorn och det finns ingen chans att jag hinner göra den mitt i all historia! Har försökt att få tag på matte läraren både via Edu och first class men han svarar inte, och jag får paniiiik. Äh jag lämnar in den på fredag i vilket fall.

Hade No sista lektionen, och då hade läraren satt ut ännu fler uppgifter som vi skulle gjort än dom 50 frågor jag besvara förra veckan, ohh jag blir galen! Fick också reda på att vi hade ett prov nästa tisdag... jag dör ärligt talat, nu vill jag bara hamna i koma och sova i en månad så jag slipper allt det här!

ohh hinner nu inte sitta här mer , historia boken skriker efter mig... fuck my life!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar