fredag 4 november 2011

FU, ta dig i röven !




JAG BLI SÅ JÄVLA SUR! JÄVLA FITTA!!
tur att julia är här så jag inte gör nått dumt,
vill också säga att jag älskar och avgudar min bror Christoffer som ställer upp i ur och skur!
jag älskar dig!



Igår var jag ju på Etage tjejkväll det var hur mysigt som helst, var så kul att träffa Emelia igen! :)
fick köpt mig detta ! och det var ju rea i alla affärer :)


stickad tröja ifrån vila. 20 % rea så den kosta
299 ;-

både jag och Emelia gjorde naglar, var halva priset!
210 ist 420!
ring, ur och penn 60 :-
Idag har jag haft världens längsta dag, började med min fight med dammsugaren, och allt gick fint, Sen har jag bott på vårdcentralen, har fått diagnos för urinvägsinfektion.. och det gör så förbannat ont och jag är kissenödig konstant hela tiden!
Sen nu ikv kom Julia och Paulina, (Nathalie kunde inte komma :( ) Vi gick till Hemköp och handlade mat, och sedan var Pao helt plötsligt tvungen att åka hem till Stallet. Så nu är det bara jag och Julia kvar, och vi har det så mysigt, Nu ska vi kolla på Skräck och jag kommer få panik!

pussar på er !
Å glöm inte att Julia är bäst!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar