lördag 19 november 2011

underbar gårkväll!

Rubriken säger helt enkelt allt! Hade en så otroligt lyckad kväll med mina nya underbara vänner! :) Tog oss till Thai singbar och åt gått, sedan var det biomys för hela slanten! :)
Breaking Dawn part 1, ohh vad ska man säga, grät även fast jag visste hur det skulle sluta men gud va bra den var! bäst av de tre som har gjorts än så länge! :) Dock tyckte jag att den gick alldeles för fort och inte så jätte noga beskriven. Bokens första del är så otroligt mycket bättre än filmen var och man var tvungen att ha läst boken för att förstå alla känslor, tankar och ilska som egentligen fanns i filmen men som aldrig beskrevs.. Tyckte det var väldigt synd!
Tycker om mina tjejor så himla mycket och tack för en underbar kväll! :)

Hem med mig kom Julia som sov hos mig! Alltid lika trevligt att umgås med den tjejen!
Nu sitter jag hemma hos max, äntligen.. var ett jävla tag sen jag träffa den pojken!
så nu ska jag mysa ner mig hos honom och ha det bra!

pussar på er! :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar