söndag 6 november 2011

håll mig hårt eller släpp mig för alltid.

hej på er !
Ursäktar för att det inte blev något inlögg igår, men klockan rann iväg och Julia åkte hem nästan samtidigt som Clara kom, Käka lite korv och sen börja vi göra oss iordning inför Gauthiod's Årsfest! Var en ganska lyckad kväll, mycket väntan och sittandes, och jag missade tårtan ! :(
men sen när Dansen kom igång blev det fart på skiten!

här har ni tre bilder ifrån kvällen! :)

De rosa klackarna invigdes!


Jag och Marie! :)
haha, vet inte riktigt vilken slags känsla jag försöker förmedla på denna bilden men ;)


sitter hemma hos mamma nu, har vart här en stund nu, suttit och försökt läst ut svenska boken, men det är fysiskt omöjligt, Han ta en liten powenap mellan raderna! :p

idag har jag absolut inte gjort någonting, vaknade klockan ett men kände mig fortfarande inte utvilad så låg kvar i sängen och bara kolla upp i taket till klockan tre,, kul liv jag vet!
har haft mycket att tänka på och jag har det väldigt jobbigt just nu, pappa märkte ju det såklart och kom ner för att prata lite.. love u!

fick i mig lite mat och sen kom mamma och hämta mig..
Sista kvällen på lovet och jag vill verkligen inte till skolan imorn!
jaja, hej på er!

1 kommentar: