måndag 21 november 2011

i can't see your halo

hej på er! Mitt pencilin som jag började med i tisdags har nu gett sitt resultat.. har kännt mig trött och hängig hela dagen och haft otroligt ont i magen, och nu känner mig alldeles hängig, mår illa och kallsvettas.. Läste på pappret man får med i paketet att det var typiska symtom när man äter en sån stor dos. Trodde ärligt att jag skulle svimma och spyan satte uppe i halsen på mig, usch och fy!

Så har försökt att plugga in spanska så gott jag kunnat, har ju nämligen verb prov imorgon! yeeyy ... får försöka ta mig dit pga av det och för att jag också har möte med någon slags matte pedagog imorgon, är man reatard så man ! :p

Nu ska jag ringa och prata med max, och sen ska jag krypa ner i sängen och hoppas att allt gått över till imorgon!

puss på er!
har inga roliga bilder att bjuda på, så ni får en låt ist ! (:
rihanna- you da one

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar