tisdag 15 november 2011

BILDBOMB!

hej vänner! sitter på familjen stationära dator, vilken har ett antal år på nacken! SItter mest här för att kolla igenom alla tusentals gamla bilder jag har på denna datorn, dock låter det som att den snart ska braka ihop x'd Så här kommer en feeet bildbomb med massor av bilder ifrån en härrans massa år sen, och några som togs för en två - tre år sedan! :)
haha, kan stå för ett antal fjååårtis bilder, vem har inte vart i den åldern? och nu i efterhand kan jag faktiskt erkänna att ja, jag var en liten fjårtis trots att jag tvär nekade det då, det gör väl alla kan jag tänka mig. Dock är jag sjukt glad över att jag aldrig tryckte upp brösten (trots att man knappt hade några :s? ) upp till hakan, hade inte kunnat leva med det i resten av mitt liv.. Klapp på axeln för det Amanda ! :)

Idag var jag hos vårdcentralen, och de skicka iväg mitt urin på odling för att få fram rätt pencelin för mig, och svaret kommer inte förens imorn eller torsdag. så nu sitter jag här igen, utan medecin och ändast min sura och sträva Tranbärs jouice som vänn! Börjat tröttna på den smaken alltså, men gör allt för att bakterierna ska försvinna! :p
Imorgon återvänder jag till skolan, ska bli kul ändå saknar mina tjejor! och avskyr att bara ligga hemma och inte göra någonting! :p


här kommer bilderna, håll i hatten! :)





stammkunder på pizzeria Wiking?! :p


sofia och jag på Mallorca 2006. Träffade henne där, ute på en dykresa :)





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar