tisdag 22 november 2011

kanske har vår tid runnit ut i sanden


hej på er! sitter trött och rastlös framför datorn och har ingenting vettigt att berätta..
Spanska prov imorses, kändes bra och fick allt gjort!
Sedan gick jag hem på håltimmen och tog mig en kopp varm choklad och mötte sedan Paulina klockan 11 för tiden hos matte-pedagogen, Hon var snäll och hjälpsam, fick en ny tid enskilt lite pirrigt ändå, vad hon kommer utsätta en för.. SÅ pinsamt att sitta där och räkna på sina fingrar och inte se mönstren som bildades .. :p
Hade sen en inställd lektion och film lektionen började tidigare. Just nu har vi börjat med vår andra film i Rörlig bild och denna gången kommer jag , Paulina, Nathalie och Julia vara en grupp, och än så länge går allt fint, vi har en grym story och ska nu skriva manus och bild manus.. skulle väl kanske kommit längre om vi inte hade haft den underbara konversationerna med Thanapol, Christoffer och Lavin! oh så härliga pojkar! och jag vet att dom tycker om mig trots att jag berättar och pratar om konstiga saker! ^^,

Hade inställd NO lektion men duktiga som Paulina och jag är så satt vi kvar till 4 och gjorde klart uppgifterna! ;)

Här har ni bilder ifrån filmlektionen idag, Lavin fick tag på min mobil och knäppte domma meningslösa bilderna, senare fick också Thanapol tag i den, och nu luktar den thanapol rök! -.-' ;) Det var också då han facerapea mej, med sann fakta dock! ;)

puss på er alla!


bitch Nathalie ! :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar