torsdag 24 november 2011

Jag blir hellre ensam än lycklig med nån annan..

hej på er! Sitter hos mamma och har historia boken i högsta hugget! Kan va bland de tråkigaste, men med Håkans underbara musik i öronen så överlever jag!
Veckan har rullat på, har dock inte vart min bästa vecka psykiskt allt är upp och ner, mitt hjärta är så gott som dött, och jag kan inte tänka på något annat än oss och hur det kommer sluta.

Stig Karlsson är en klippa och människor som honom borde det finnas fler av, någon man kan vända sig till i ur och skur, och jag är så otroligt glad över att ha haft han som lärare och nu en människa som ligger tätt intill hjärtat som alltid stöttar, han är gjord av guld! :')
Stig är min gamla Matte / biologi, fysik lärare och det är han jag sticker iväg till varje onsdag och pluggar matte hos! Inte ensam alltså, utan alla som vill ha extra hjälp i matte!
han är en klippa gjord av guld inte bara i matte utan också som person!

Imorgon är det fredag och jag och Julia ska efter skolan åka oh dra en bowlingmatch och sen äta gott! :) Åker på kvällen hem till Grästorp igen och umgås troligtvis med min underbara kusin Angelica! :)

puss på er!


vad vet du om kärleken förens du förgäves hatat den. Och vad vet du om när hjärtat kan bränna för kärlek som aldrig kan dö, men heller inte leva.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar