torsdag 10 november 2011

osocial och tråkig

hej bloggen! ursäktar för den hemskt dåliga uppdatering, har inte haft nått kul att skriva och mitt blogg humör har legat på noll lika länge som hela mitt humör legat på samma nivå..
oh vad jag älskar min tjejer i klassen! Ni får mig tänka på annat och ni får mig att skratta!
Har pluggat och grejer idag och resten av veckan. Vi startade ganska hårt, har haft en stor inlämningsuppgift i mediehistoria som var tills igår, och vart tvungna att läsa ut en bok och svara på frågor till den och nu sitter jag här med Spanska läxa.

har absolut inget kul att berätta för er, ville mest bara visa att jag inte är död!
Däremot har jag någonting sjukt att visa er, Kollade på Ellen degeneres show här om dagen och dessa två tjejor var där och gästade, och asså denna flickan.. vad ska man säga?! älska eller hata henne, jag vet inte riktigt vad jag ska tycka ! :p '

obsss, tar sin tid att kolla igenom dessa två klipp, men lovar att det är värt det!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar