måndag 3 oktober 2011

Hej här är jag igen! sitter i skolan och det är måndag! ser att mitt inlägg aldrig kom upp igår, så jag slänger väl upp det nu då ;p det står ju inte riktigt rätt nu eftersom jag skrev detta igår, men hoppas ni fattar! ;)
Max kom hit i fredags och vi kollade på Dear john och jag lipa lika mycket som vanligt, fick nöja mig med en enda puss eftersom han var livrädd för att bli sjuj! ;)
Lördagen bestod av fotboll då Gauthiods herr a-lag gick upp i 1:an! helt sjukt ändå!
Sedan blev det lagmiddag och säga hejdå till Maria och Bengan eftersom dom slutar träna oss nu, det var sorgligt att få säga hejdå!
Efter middagen ringde jag kusinen Angelica och vi drog ner till ljusfestivalen. Där var det ganska gott drag men jag som vart sjuk höll mig undan drickan. Trots de, har jag världens bakslag idag! :o
Antingen är det magsjukan som är tillbaka eller så hällde ngn något i min cola igår! :pp

klockan är snart tre och vi ska käka pizza här hemma, både pappa och kerstin som var på ljusfestivalen är lite för bakis för att laga ngt! ;)
Vi får väl se hur mycket jag får i mig, och sen åker jag hem till Mamma.

Hoppas det blir skola imorrn, orkar inte att ligga efter i alla arbeten!

hej på er! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar