söndag 30 oktober 2011

BILDBRIST!

hej på er alla! :)
jag är ju så dum och har helt glömt att skriva vidare om i tordags, var ju på Frölunda-Brynäs, och ahhh, fy va vi lekte med gävleborna! :) vinst med 5-1! halleluja! :D

Som jag skrev i fredags så var jag och max på bio, In time! Hur bra som helst ! :) All valuta är tid och den handlade om skillnaden mellan gettot där dom hela dagarna kämpade för att tiden inte skulle ta slut, där det låg döda människor på gatorna för att dom inte hade tid nog att leva, och hur dom fyra tidszoner bort hade över tusen år kvar att leva.. Både Justin Timberlake och Amanda Seyfried gör rollerna så bra! :) värd att se!

Sov sedan i deras kartonglåds fyllda lägenhet och hade en underbar natt!
Lördagen bestod utav att åka bil och packa möbler. Max och hans familj bor nu mera i Trollhättan så jag hjälpte dom att flytta!

Senare på kvällen umgicks jag med min älskade kusin och vi hängde med två killar ifrån Skövde som hon kände, vi åkte till donken och kolla skräck !
Insidious ! sjukt random film men ah den va bra! :)

Idag vette fan va som händer, måste hitta på nått, är sjukt rastlös! xd

hej då på er! :)
bilder ifrån Konfa resan till Österike! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar