torsdag 6 oktober 2011

give me a gun!

sämsta dagen ever!
Började med att det verkligen spöregnade när jag cyklade till skolan imorse, Så mina jenas blev verkligen pisseblöta. Fick ringa underbaringen Nathalie och be henne ta med sig ett par mjukisbyxor till mig. Så otroligt snällt av henne! :)
Dock har jag ångest över mjukisbyxor. Visst det är dom skönaste byxorna men jag avskyr att visa mig i dom bland folk! har aldrig tyck om det! Så min dag sög eftersom jag kände mig som en luffare ( inte för mjukisbyxornas utseende, för dom var snygga vill jag säga) men känslan att jag har dom på mig.. oh va sur och gnällig över det hela dagen. Gjorde mattediagnosen idag och det började med att Salam gav mig fel del så han trodde han gav mig den del man inte fick ha miniräknare vilket visade sig vara del två med miniräknare! Så jag satt där och räknade omöjliga tal för huvudet, då jag lämnade in det pappret upptäckte han sin fail och jag fick den riktiga del 1 ! Men snäll som han var lova han mig att jag skulle få göra om del 2 och med denna gången med miniräknare! ;p
Åker hem i bussen med mjukisbyxor och regnjacka ( kände mig vidrig!!!) och vad i helvete tror ni jag glömmer på bussen???!!! MIN FUCKING JÄVLA DATOR!! :o fick ringa västtrafik och bussen skulle vara tillbaka klockan 7 jag åkte dit men det var fel buss! eftersom det nötskal jag var sagt fel i tjejen i telefonen jag åkte med 15.10 bussen hem och inte 16.10!!!
så busschaffören såg på mig som om jag vore efterbliven när han förklarade att jag måste precis gått av denna bussen ifall jag åkt med 16.10 eftersom det var då han åkte ifrån skolan!
ohh blir så irriterad på mig själv! så nu är jag skoldatalös och om inte västtrafiks godsmottagning fått in den imorgon betyder det att jag måste betala för den och den är borta! :( ohh mitt liv suger!
Nu ska jag åka och jobba i restaurangen , är en halvtimma sen och vet inte när jag slutar! skjut mig i pannan och låt mig dö! :(

hoppas er dag varit bättre än min, hejdå på er !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar