torsdag 20 oktober 2011

för dig gör jag allt ♥

I like your messy hair. I like the clothes you wear. I like the way you sing and when you dance with me.
I don't know why i love you,I just know I can’t stop thinking of you. Oh wait! It's cuase you make me smile, you always make me smile!


Max, om du bara visste hur mycket glädje du ger mig, hur mitt hjärta alltid hoppar till varje gång du håller om mig, hur det pirrar i min mage som dom två första veckorna varje gång jag ser dig, hur jag längtar efter din famn varje gång vi i inte är tillsammans, hur jag alltid somnar med ett leende på mina läppar när du ligger bredvid mig, hur varm jag blir i hela kroppen när du kysser mig känna dina fingertoppar slingra över min kropp, hur mycket det betyder när du får mig från botten upp till toppen när jag mådde så sjukt otroligt dåligt och jag inte orkade mer, hur du kommer hem till mig och bara håller om mig i en djup tysnad, hur du låter mig få ur all skit och all ilska, all sorg, och hur du sen bara finns där för mig få mig på bättre tankar och får mig tycka om mig själv, hur du påminner mig om att jag är värd att älska, hur du uppskattar mig för den jag är, hur mycket jag uppskattar att du orkar med mina humörsvängningar och min tykna ton i rösten när jag vet att jag har rätt, hur jag får fixa din garderob och hur jag får bestämma vad du ska ha på dig ^^
hur du får mig att känna mig som den lyckligaste tjejen i världen, och hur du är den bästa pojkvännen man kan ha. Där du andas, där vill jag leva!

Jag vill leva med dig och jag kommer kunna göra allt för dig min största kärlek!
Amanda jag kommer bara älska en flicka till, hon kommer kalla dig mamma.
jag älskar dig


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar