tisdag 25 oktober 2011

tjena mittbena!

AHMEN TJENNA! :)
ett ord som aldrig utesluts under en dag i skolan, vet inte hur många ggr julia, nathalie eller paulina undrar va fan det är jag säger??? :p haha, vi från grästorp har vårt egna speciella språk och uttryck för saker helt enkelt! ;D och dom börjar faktiskt lära sig! :) har själv haft en ord förklarings stund för att förklara vad ordet "SÖLL" betyder ! ;)

oh ni är så himla goa och mysiga och jag kunde inte hamnat med bättre människor än er i en ny och helt random klass! :)

Sitter här och är inne på andra dagen i veckan, vill ha helg och lov!
ska sätta mig, med matte snart eftersom vi har matteprov imorn. Igentligen skulle vi haft det förra veckan, men Salam bara söllar och det blev nu flyttat till imorn, och jag kommer inte ihåg någonting längre! oh orkaaa?! -.-'

väntar också på att klockan ska bli åtta så att mamma kan komma hem och laga mat, min mage kurrar och klockan är bara 16.48 :oo

nej, nu kan jag inte sitta här längre, hejsvejs på er! :)

hihihi, titta vilket söt långhårig max jag fick bild på under Adept 2010 ! :)

Grekland 2010, och vad jag vill utomlands!


Grekland 2010

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar