söndag 23 oktober 2011

Im sexy and I know it

Bilder ifrån går kvällen / natten hemma hos Julia i Lilla Eded och gud var kul det var ! :) tackar så himlans mycket för en underbar kväll, och jag vill tacka er tjejer som gjorde kvällen så härlig! :)

Paulina, asså du är ju så otroligt härlig! En av de fyllor jag kommer minnas mest ! Så otroligt härlig kväll / natt! :)

Idag har jag tagit det otroligt lungt på min lilla bakfylla som jag trodde skulle vara mycket värre ! har myst med pojkvännen och lite sånt, sitter nu och kollar på Agenda och inser hur hemsk vår värld är, och hur bra vi har det här i Sverige !
Imorn är det skola och ny vecka, sista veckan innan en veckas lov! :)

Godnatt på er , och enjoy bilderna! :) ( dock ingen bild på fest ägaren julia :( )







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar