torsdag 20 oktober 2011

it beats for you

hejsvejs!
ligger i ryggläge framför tv:n och har gjort det sen skolan slutade, känner bara hur jag vill ut och röra på mig, men alla mina träningskläder ligger hemma i grästorp och jag får ångest!
sätter mig istället med no uppgiften där jag ska skriva om ekologiska varor.

Imorgon är det äntligen fredag och sen blir det en efterlängtat helg! Imorrn åker jag och Paulina till Överby efter skolan oh spenderar lite pengar, ska bli himlans trevligt! jag behöver verkligen nya kläder till garderob!
Sen ska jag åka hem till grästorp och ingenting planerat direkt, men får väl kanske ut och röra på mig då ist? :)
På lördag blir det utflyttningsfest hos min vän Julia! :) och det ska bli mega kul ! :)
på tal om det, jag har aldrig riktigt visat för er vilka jag umgås med i skolan! :s
så här får ni ett antal goa bilder vi tog för några veckor sedan ! :)


från höger: Paulina, jag Nathalie och Julia! :)


Nu ska jag sätta mig med No'n och sen kanske ner till hemköp och köpa lite nötter och sen sätta mig framför sex and the city 2 ! :)
hoppas ni mår bra senare kommer ett inlägg om den underbaraste människans i världen som jag älskar så otroligt mycket !
puss på er :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar