fredag 21 oktober 2011

emil eltón

sitter i soffan och har nyss kollar på vem som åkte ur idol, tyckte det var helt fel eftersom jag tycker om charmiga killar med speciell röst som skär sig lite då och då!
tycker verkligen någon av Linni och Olle åker ut, usch usch!

idag har jag spenderat massor av pengar ute på överby tillsammans med underbara Paulina! Sån himla mysig tjej! :)
hade det super trevligt och här har ni sakerna jag inkasserade ! :)

Imorgon någon gång under dagen troligtvis tidig morgon beger jag mig till thn för att sen åka vidare till Lilla Edet för att festa loss på Julias utflyttningsfest, ska bli så himlans trevligt! :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen fixa naglarna, ( iaf de naglar jag har kvar, alla mina fina långa naglar jag lyckats spara ut och göra riktigt fina i 3 månader gav nu upp och jag fick klippa ner allihop, sorgligt som fan!

godnatt på er! :'d puss!


marinblå stickad tröja från bikbok 249:-
halsduk från Indiska 129 :-
blus i en metall/ ljus vit, grön färg ifrån Bikbok 249:-

eftersökt halsband ifrån veromoda 150 reksdaler!

nagellack ifrån isadora, 55 kr styck.
en silver metall, en bronsröd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar