söndag 16 oktober 2011

happy to know you


en otroligt grym låt, jag bara älskar den! :)
joshua radin & schuyler fisk Soundtrack ifrån filmen Dear john!


Sitter nere i min pojkväns rum medans han är där uppe och kollar på film!
intressant förhållande..? Nä men det är faktiskt mitt eget val, han sitter uppe och kollar på en barnfilm om Avatar, och jag hatar avatar, Ni vet serien som går på Nickelodeon, Den serien har blivit till en film. Inte min favo direkt... ;)
men, men då får jag tid till det här istället,

Igår var jag och jobbade på en väns mammas 50 års kalas :)
det var ju alltså som servitis, Oh har bara min Chef på restaurangen att tacka! Hade han inte velat ha sommarjobbare på restaurangen för två år sedan, hade jag aldrig haft så här mycket meriter och pengar ! :) Har sommarjobbat på restaurangen i 2 år nu, och hjälper till när det behövs, som när dom har stora bokningar och behöver personal, eller som hela förra veckan då som stod för all mat under ljusfestivalen ! :) då bara det ramla in cash :)
Och inte nog med det, många föräldrar hör av sig till oss om att dom vill ha hjälp på kalas och sådant :) Så igår hjälpte jag, Clara Sanna och Amanda till på 50 års kalas vilket var jätte skoj.
och den 10 dec har vi också en "bokning" då vi ska servera :) FML?? ALDRIG :D

här kommer massor av bilder ifrån Spanien och jag vill verkligen, verkligen tillbaka !
Saknar nian och min förra Spanska klass!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar