söndag 9 oktober 2011

två steg ifrån Håkan Hellström!


hej på er ! :)
Sitter i soffan med en extrem huvudvärk och ska snart hoppa in en snabbis i duschen! :)
Har nyss kollat på svtplay " Två steg från Håkan Hellström" underbart program om den bästa artisten i världen! Var ett så mäktigt program att varje hårstrå på min kropp stod upp!
Programet gick på ettan klockan 8 i fredags men då var jag och jobbade! Nu är ljusfestivalen över och sista jobbet var igår. Så skönt att få jobba 14.00 till 19.00 så man hade kvällen över till min bästa max! Imorse kollade vi på water for elephants vilket var en väldigt fin film och jag som älskar djur blir så otroligt skärrad när man misshandlar djuren på den sättet.. ja de tillhörde ju inte det fina i filmen om man säger så.. ;)

ni som inte sett den se den, :)
Sen har jag vart ute och gått 4 km och sen pluggat nnaturvetenskap, tråkigt som fan och jag lär mig ingenting.. får hoppas morgondagens pluggning sätter sig i huvudet imorn! ;)
Saknar mina tjejer!
och amanda då, som står bakom kameran! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar