fredag 30 september 2011

gudarna lyssnade på mig!

som jag sa igår önskade jag att gudarna skulle göra mig dödsjuk! och de gjorde dom, om man drar ner lite på döds kanske men jag har inte mått så dåligt på länge,Inatt förlorade jag all min kroppsvätska från båda ändarna om man säger så, ( behöver inte gå in mer på det, för er som är känsliga, och vem vill veta detaljer om ngt sånt?? )
Min sov t-shirt var helt blöt efter alla kall svettningar och min natt var inte den bästa då jag spendera halva natten inne på toalett golvet.
Nu mår jag mycket bättre och sitter och dricker liter efter liter med saft.
Vi tvivlar på att det är magsjuka eftersom jag mår så bra idag, har bara huvudvärk pga vätskebristen, och funderar nu mer på om jag ätit något som fick min mage vända sig upp och ner totalt.
Så jag slapp diagnosen men sörjer att jag inte kan dela natten med min pojkvän!
Men, har jag tur kommer han kanske senare ikv och drar en film med mig!

senare ska jag nog ut och gå lite smått bara för att få lite frisk luft!
nu måste jag springa och kissa, saften sätter sina spår! :)
puusar på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar