fredag 23 september 2011

myskväll!

fredag fredag fredag! Silken mysigkväll jag nyss kommit hem ifrån! :)
jag sanna och clara har haft födelsedags firande för Amanda, fanny och emelia med en spa kväll med massage, händer och fotbad och en ansiktsmask, till det massa god mat och goodiebags ! :)

imorgon är det match som gäller och sen ska jag mysa med min favorit kille!
Som sagt , vi kollade på The notebook i onsdags oh fy vad ja grät! en sån sorglig och otroligt bra film! :')


Nu ska jag pussa lite på min katt och sen hoppa i sängs, ( gääääääääääääääääääsp)

men först resten av kläderna jag nyligen köpt! (:



båda köpta på carlings 199:- & 299:- + en svart halsduk för 75 :-



jag älskar sånna här tröjor , hur härlig färg som helst och hur söt är inte rosetten på fickan! läste också att rosetterna kommer vara väldigt "inne" i höst! YEEY :D
























Hur snygg är inte denna armlösa skjort/tunikan eller va kan man kalla den? :p
man kan göra så mycket roligt med den! tex nu på hösten kan man ha den under sånna här mysiga stickade tröjor och en halsduk i halsen ( den nya jag köpte är på bilden)och ett åar nylonstrumpor!
eller på sommaren till ett bar höga jeansshorts, eller ha den knäppt som den är! eller ha den uppknäppt med nått härligt linne under, ! ahh ja älskar sådansa praktiska plagg som aldrig blir tråkiga! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar