onsdag 21 september 2011

outfit!




langar dagens och lite ny inkasserade kläder ! ;)

igår fick jag äntligen köpt mina efterlängtade palladium skor!
649 :-
T-shirt jag köpte i göteborg i fredags. ifrån bikbok 199:-
nya jeans, Ginatricot 499:-

Så här såg jag ut idag!
på tal om ingenting kan jag berätta lite random grejer, Igår hade vi skolfoto, och jag som typ är näst längst i klassen fick SITTA NER på kortet! och det har aldrig hänt mig under hela mitt skolliv! haha, jag fick typ panik ett tag, jag visste ju inte hur man gjorde, eller hur man skulle sitta ;) töntigt jag vet ! :p
Tänkte också berätta lite om håkan hellström i fredags, vilket var lika underbart som vanligt!
och till min största lycka spelade dom en av mina mest efterlängtade låt! ett grymt avslut! :)
Jag och fanny sprang runt i stan och kollade affärer, och sedan drog vi oss till Liseberg och fick bra plats ! :)

nuu är max här och vi ska kolla film, The notebook, verkar grym! så heeej på er! puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar