måndag 12 september 2011

<span style="font-family: Arial, sans-serif; font-size: 12px; color: #222527;"><strong><span style="font-size: x-large; font-family: 'arial black', 'avant garde';"> just because im bored !</span><span style="text-decoration: underline;"><span style="font-size: x-large;"><br /></span><br /> BRUKAR DU:<br /></span>Peta dig i näsan:</strong> haha ja :$<strong><br /> Titta på dig själv i spegeln:</strong> jaa :)<br /> <strong>Gnälla:</strong> händer<strong><br /> Skrika:</strong> händer väl det med ;)<strong><br /> Sova:</strong> älskar att sova :D<strong><br /> Ha ångest:</strong> tyvärr jaa<strong><br /> Skada dig själv med flit:</strong> nepp ;p<strong><br /> Ta mediciner du inte borde ta:</strong> nej ?<strong><br /> Vilja dö:</strong> absolut inte! :)<strong><br /> Drömma mardrömmar:</strong> nä <strong><br /> Drömma sexdrömmar:</strong> kan hända ibland xd<strong><br /> Ta droger:  </strong>nej :o<strong><br /> Försöka vara annorlunda:</strong> är jag redan ;p<strong><br /> Klä dig i svart:</strong> ah fast mest på vintern <strong><br /> Gå till kyrkan:</strong> nej<strong><br /> Gå i skolan:</strong> S O M M A R L O V :D<strong><br /> Röka:</strong> har ej testat <strong><br /> Ha sex:</strong> jaa<strong><br /> Ljuga:</strong> håller mig till sanningen (y)<strong><br /> Hata folk:</strong> ganska bra på det ja ^^<strong><br /> Lita på folk:</strong> när det gäller att lita på folk så finns det en person jag alltid kan lita på till 100. Sen finns alltid mina närmaste vänner jag kan lita på ! :)<br /> <br /> <strong><span style="text-decoration: underline;">VEM:</span><br /> Saknar du:</strong>  max!  :(<br /> <strong>Vill du döda:</strong> ingen?<strong><br /> Rörde dig sist:</strong> hm, blir nog emil dahlén xp<strong><br /> Vill du slå:</strong> ingen.<strong><br /> Kysste dig sist:</strong> max :D<strong><br /> Vill du kittla:</strong> morsan !<strong><br /> Kramade du sist:</strong> blir nog pappsen ;D<strong><br /> Vill du prata med:</strong> hmm..<br /> <strong>Skrek du på sist:</strong> emelia ;p ( på skoj )<strong><br /> Vill du vara som:</strong> mig själv :D<strong><br /> Sårade dig sist:</strong> det är strunt samma !<br /> <strong>Vill du bli galet full med:</strong> clara och jag är rätt bra på det (y)<strong><br /> Gjorde dig riktigt glad senast:</strong> Sanna, emelia, amanda, emil & emil igår ;)<strong><br /> Fick du sms från senast:</strong> max :') <3<strong><br /> Ringde dig senast:</strong>  clara wikstedt !<strong><br /> Är vackrast på jorden:</strong>  max martin kjellgren & robert pattinson (a)<br /> <br /> <strong><span style="text-decoration: underline;">HAR DU:</span><br /> För många vänner:</strong> nej alldeles lagom :) <strong><br /> Förföljelsemani:</strong> huh?<strong>Tvångstankar:</strong> sometimes<strong><br /> Någon annan psykisk sjukdom:</strong> nej<strong><br /> Någon fysisk sjukdom:</strong> nej<strong><br /> Någon skada:</strong> nej<strong><br /> Färgat håret:</strong> alltid ;p<br /> <strong>Brutit några ben:</strong> nej ;p<br /> <strong>Några piercings:  </strong>bara öronen<br /> <strong>Egen dator:</strong> aa :D<strong><br /> Bra självförtroende:</strong> ibland, ibland inte<strong><br /> Kysst någon:</strong> haha nej ? x'd<strong><br /> Haft sex:</strong> jaapp<strong><br /> Köpt kondomer:</strong> nepp ;)<strong><br /> Tagit nakenbilder: </strong> hahahah !<strong><br /> Sagt jag älskar dig till någon idag:</strong> näpp<strong><br /> Bjudit ut någon:</strong> hm, tror ej det<strong><br /> Varit kär:</strong> ÄRRRR :D :D<strong><br /> Dumpat någon:</strong> taskig som jag är så tyvärr ah.<strong><br /> Stulit någonting:</strong> när jag var liten tog jag ett par örhängen av en kompis x'd<strong><br /> Lämnat landet:</strong> jupp<strong><br /> Tuttat eld på nått:</strong> tuttat? ;p<strong><br /> Gjort något olagligt:</strong> cyklat utan hjälm (a) <br /></span><br /> <p><strong><span style="text-decoration: underline;">HUR:</span></strong><strong><br /> Går du:</strong>  kobent xd<strong><br /> Svarar du i telefonen:</strong> hej de VA amanda x)<strong><br /> Fördriver du tiden:</strong> internet<strong><br /> Mycket pengar har du:</strong> lagom mkt :)<strong><br /> Tjänar du pengar:</strong>  nu under sommaren gör ja det ;p<strong><br /> Ofta diskar du:</strong> aldrig ;p<strong><br /> Ofta städar du:</strong> aldrig ;p<strong><br /> Många stör du dig på:</strong> som om jag skulle räkna dom ?! ;p<strong><br /> Ofta träffar du din familj:</strong>  ofta :)<br /> <strong><span style="text-decoration: underline;"><br /> TROR DU:</span><br /> Att du kommer bli något:</strong> professionell ambulansförare som tjänar massa pääängar :D <strong><br /> På gud:</strong> nej, eller jag vet inte...<strong><br /> På rymdvarelser:</strong> faktiskt ;D<strong><br /> Att folk tycker om dig:</strong> de flesta tkr jag är fjortis??, men dom som känner mig tkr nog jag är en härlig prick :)<strong><br /> På ett liv efter detta:</strong> ja.<strong><br /> Att fiskar kan tänka:</strong> haha , dom tror en krok är mat så knappast ;p<strong><br /> Att du kommer leva länge:</strong> ah om jag inte dör redan imorgon ;)</p>

just because im bored !

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan: haha ja :$
Titta på dig själv i spegeln:
vem gör inte? :p
Gnälla: händer
Skrika:
hehe..
Ha ångest:
nej, inte allt för ofta iaf.
Skada dig själv med flit: nepp ;p
Ta mediciner du inte borde ta:
nix.
Vilja dö:
absolut inte! :)
Drömma mardrömmar:
nää
Drömma sexdrömmar:
kan hända ;)
Ta droger:
nej :o
Försöka vara annorlunda:
är jag redan ;p
Klä dig i svart:
ah då,
Gå till kyrkan:
nej
Gå i skolan:
yesssss!
Röka:
så sjukt vidrigt och smakar skit, så nej.
Ha sex:
hehe nej(A)
Ljuga:
håller mig till sanningen (y)
Hata folk:
Man kan inte tycka om alla.
Lita på folk:
Max är som en klippa när det gäller sånt, Sen finns alltid mina diamanter till vänner

VEM:
Saknar du:
oj, emelia, fanny, amanda, clara, sanna! har inte träffat mina änglar sen skolan börja! :/
Vill du döda: ingen?
Rörde dig sist:
mamma (:
Vill du slå:
ingen.
Kysste dig sist:
max :D
Vill du kittla:
min kusin Oscar! (:
Kramade du sist:
Nathalie i skolan !
Vill du prata med:
max, som ringer om en timma ! :)
Skrek du på sist: oj, jag är ju så snäll så jag skriker inte! :)
Vill du vara som:
mig själv :D
Sårade dig sist:
det är strunt samma !
Vill du bli galet full med: den som vill !
Gjorde dig riktigt glad senast:
Min familj och släkt :)
Fick du sms från senast:
max (L)
Ringde dig senast:
max ^^
Är vackrast på jorden:
max martin kjellgren & robert pattinson (a)

HAR DU:
För många vänner:
nej alldeles lagom :)
Förföljelsemani:
huh? Tvångstankar: sometimes, mest onödiga och töntiga, som att rätta till något, släcka och tända några gånger i sträck.. ;)
Någon annan psykisk sjukdom:
nej
Någon fysisk sjukdom:
nej
Någon skada:
nej
Färgat håret:
alltid ;p
Brutit några ben: nej ;p
Några piercings: bara öronen
Egen dator: aa :D
Bra självförtroende:
jadå :)
Kysst någon:
yes,
Haft sex:
yes,
Köpt kondomer:
nepp ;)
Tagit nakenbilder:
hahahah !
Sagt jag älskar dig till någon idag:
näpp
Bjudit ut någon:
hm, tror ej det
Varit kär:
ÄRRRR :D :D
Dumpat någon:
jag tror inte det?
Stulit någonting:
när jag var liten tog jag ett par örhängen av en kompis x'd
Lämnat landet:
jupp
Tuttat eld på nått:
tuttat? ;p
Gjort något olagligt:
cyklat utan hjälm (a)

HUR:
Går du:
kobent xd
Svarar du i telefonen:
hej de VA amanda x)
Fördriver du tiden:
internet
Mycket pengar har du:
lagom mkt :)
Tjänar du pengar:
på sommaren gör ja det ;p
Ofta diskar du:
aldrig ;p
Ofta städar du:
aldrig ;p
Många stör du dig på:
som om jag skulle räkna dom ?! ;p
Ofta träffar du din familj:
ofta :)

TROR DU:

Att du kommer bli något:
professionell fotograf som tjänar määääsa pengar!
På gud:
nej, eller jag vet inte...
På rymdvarelser:
faktiskt ;D
Att folk tycker om dig:
dom som umgås med mig borde göra de ;)
På ett liv efter detta:
ja.
Att fiskar kan tänka:
haha , dom tror en krok är mat så knappast ;p
Att du kommer leva länge:
ah om jag inte dör redan imorgon ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar