måndag 12 september 2011

andreas grega !


hejsan bloggen! får ursäkta min dåliga uppdatering och den gamla bilden ifrån åttånde klass!Sitter och kollar in mitt konto på bilddagboken, är aldrig inne där men har så många bilder och minnen där och vägrar ta bort mitt konto!
Min tysthet har berott på att jag inte kan inte blogga ifrån mobilen för det fuckar så har inte kunnat skriva på hela helgen, jag har iallfall spenderat den med min otroliga släkt och pojkvän! vi åkte till Skövde på kräftskiva och bilder på det kommer förhoppningsvis imorn eftersom bilderna ligger hemma i grästorp och jag nu sitter i trollhättan så kan jag inte lägga upp dom, men dom kommer! :)
Nu ska jag sätta mig med en kopp the och plugga spanska glosor, vi har över 100 glosor till imorrn och dom ska sitta som smäck! :) Sen blir det svenska hollywood fruar ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar