onsdag 28 september 2011

rubrik?

heej min vänner! Min start på dagen var inte den bästa om man säger så, började med att jag försov! Vaknade halv åtta och bussen till skolan går tjugo över sju! ^^
Efter skolan åkte jag hem en snabbis och åt, sen åkte jag till min gamla skola och hade matte med Stig & Nina, Dom är så snälla att dom ställer upp på sin fritid och hjälper oss retards att lära hos matte ( Salam lyckas inte så bra med den biten) vår mattelärare på gymnasiet.

Nu sitter jag framför idol och ska hämta mig en kiwi och lite nötter!
vet inte om jag nämnt det, men har haft godisförbud i tre veckor nu och ska hålla mig ända till 1 dec! Dock har Nathalie som hade förbudet med mig, men den skitungen bröt det förra veckan, och måste nu kämpa helt ensam! :(



















sitter med Maja i knät samtidigt som datorn ligger i mitt knä!
lite små jobbigt, hon är liksom beroende av närhet och måste alltid mysa! ^^
Maja är alltså den nya katten som kommit till vårt hus, Pappas sambo Kerstin och hennes dotter hade en katt ute på "storegården" där dom bodde innan kerstin och mannen skilde sig och flytta till en lägenhet i Grästorp bla bla, Maja bodde då kvar på storgården hos Kerstins pappa och mamma. Men nu är hon iallfall hemma hos oss pga olika skäl.
Dock har det inte gått så bra eftersom vi har en lika gammal katt hemma MIN ÄLSKADE ELVIRA(L) Och Elvira blev väl inte så himla glad när en annan tjejkatt kommer och ska dela revir med henne. Så det var många tjaffs mellan dom och Maja har gång på gång rymt tillbaka till Storgården vilket jag förstår varför hon gör! Men nu börjar dom faktiskt komma överrens, men vänner är dom väl inte..

Kan väl också bero på att min älskade elvira har en stor tratt runt huvudet, i lördags var hon hos farbror doktorn, Vilket för mig var väldigt jobbigt och jag mådde rätt dåligt..
Tycker så synd om min pärla! Så hon orkar väl inte ryta ifrån mer på Maja, Eller så har dom helt enkelt blivit vänner?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar