torsdag 29 september 2011

in your head

Hej!
sitter här och gör inte så mycket alls, ska snart iväg till fotbollsplanerna för att kolla när mitt lag spelar sista seriematchen, jag själv skulle vart med, men är alldeles för förskyld för att kunna spela. Så istället har jag suttit med matte sen jag kom hem! oh vad jag önskar att vakna upp dödssjuk imorn och slippa matte diagnosen! jag blir så sjukt nervös över sånt och nu när vi har Salam vågar man ju inte ha ett enda fel, vilket jag hade på den senaste läxan och fick IG! fattar ni??! han är dum i hela hövet! så nej tack till diagnos!
Matchen är mot ifk trollhättan som är våra ärkenfiender och har alltid varit, inte pga av att dom är bra, snarare kassa. Men att hela laget består av uppkäftiga blattar! ( inget emot blattar) men dom, ah där går gränsen, När dom får bollen så r det för att dom sparkar oss på fötterna .Spela fotboll för faen!
Men som klara SERIEVINNARE så spelar resultatet i matchen ingen roll, men man kan ju hoppas att vi vinner stort över dom denna gången också som alla andra gånger vi mött dom ;)

Nu ska jag ta på mig lite varmare kläder! tror vinterjackan åker på, för jag är så otroligt frusen ändå sitter jag i pappas mysiga tjocketröja!
puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar