söndag 27 februari 2011

dra åt he****!


heeej bloggen!
söndag idag, sista dagen på lovet.. känner mig väl inte så taggad till att gå tillbaka till skolan, prov på första världskriget är det första jag ska göra imorgon ... och spanskaprov uusch !
så idag blir det till att plugga och spela första träningsmatchen på elvamanna plan ! (; niice!
men dock lite nervös över hur det kommer att gå.. ;'s

I fredags var det full fart!
startade morgonen hos sjukgymnasten och det gick allt bra, men jag fick lite övningar jag skulle göra och sånt, så ska jag tillbaka om två veckor..
sen vidare till Trollhättan, åt thimat med mamma, köpte två nagellack, och tre par trosor ! ;)
sen kl 2 var det tid hos optikern, hade inget större fel på mina ögon, nått litet brytningsfel bara, men glasögon blev beställda, köpte ett par pilot ! :'p
märket var ginatricot, hade inte en aning om att dom gjorde glasögon! ;) så det hela gick på 2000 någonting (:
Sen klockan fem var det hem och stressa för att sen åka upp och servera på 40 års fest! ;)
det var Sannas och fannys mammor och Amandas pappa som fyllde år! (: så då ställde jag emelia och clara upp ! :) det var riktigt roligt ! :)

igår spelade jag cup i vedum, för mig gick det faktiskt ganska bra, men vi åkte ut i kvarten.. men ja tyckte vi spelade helt okej igår ! :)

nää nu är det lite brottom samling om en timme! ;)

pusss på er! (L)

GE MIG SOMMAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar