fredag 11 februari 2011

candyman och gymnasieval


fett go låt ;)













heeej ! :)
hur är det med er? med mig är allt fint!
hade nationellt prov i svenska igår, och ah det gick verkligen åt helevete! men pallar inte tänka mer på det, det är bara ett av tusen andra uppsatser som har vart och kommer att komma, så om jag får G på denna och håller med mina Vg på de andra så kommer det inte hända med något med mitt betyg !
får tagga tal provet ist, det känns mkt bättre, prata är något jag är lite för bra på så det ska nog gå alla tiders! :)

Idag kommer min saknade jenny hem till mig och sover hos mig ! :) hon kommer runt sju tiden så det är ett tag kvar (: men det ska bli mysigt ! :D har inte lekt med den tjejen sen sista dagen på jullovet :o alldeles för länge sen ;o

Idag har jag även vart och gjort mitt gymnasieval! känns skönt! Estetik och media fick de bli ! :)
guuud, jag vill bara börja gymnasiet nuu ! let the time run!

nä nu ska ja platta mitt hår för det har jag lust att göra ! hoppas ni alla får en härlig fredag :)



pussar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar