tisdag 8 februari 2011

första NP check!

hej blöggen!
första nationella provet avklarat! Det gick faktiskt ganska bra, det kändes iallafall helt okej! och det kan man ju glädjas lite åt!
något NI kan glädja er åt är att jag tog mig ann att fotografera kläderna förut, så jag slänger in dom!

något annat som händer? nä faktiskt inte,, mitt liv är ju ändå rätt ointressant, kankse ska börja med sånna där roliga att man ska förklara saker om sig själv och såndana stuff''s. Vet inte riktigt va ni skulle säga om det,eftersom mina läsare aldrig kommenterar vilket ja tycker är otroligt tråkigt :( men nej , ska heller inte tigga om att ni ska kommentera så äsch gör va fan ni vill och känner för ! ;D

nu ska ja iallfall sätta mig med mitt tråkiga liv och göra läxor.. inlämning som går piss och spanska eftersom de är prov nästa vecka.. li
vet är underbar
t!
hahah fan va depp ja är !

nä nu blir det ändring på det! här har ni bilderna!























tröja från carlings! älskar den, gör mysig och tänk den i sommar till svala sommarkvällar tsm med ett bar jeansshorts! lovley!























även denna leopardmönstrade blus är ifrån carlings! :)haha, lite skillnad att ta kort med blixt och utan blixt ;)
























lång stickad kofta ifrån Carlings och väskan är ifrån H&M :)






jeans ifrån carlings också! :)
färgen på bilderna blev lite kontiga, men dom är iallfall lite ljusare ! :)


















köpte ju också ett par vanliga svarta tights ifrån indiska, inget speciellt med dom så det blev inget kort på dom! :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar