tisdag 22 februari 2011

born this way

hej alla fina !
sitter och kollar igenom lite goa bilder sen man var mindre- tycker det är så himla roligt att se, man får massa minnen som kommer upp hela tiden :)

om några minuter kommer clara och hämtar mig och vi ska åka och ta nytt pass! mitt går nämligen ut två dagar innan vi åker till spanien, så det får bli att ta ett nytt. kmr väl se ut som en brottsling kan jag tänka mig ! :p Efter det åker jag och pappa till siba och kollar på ny systemkamera väska till mig, eftersom min är för liten för ett 70-300 objektiv !

något mer, nja jag har blivit frisk yeey ! hostar bara nu och blivit täpt i näsan men mer än så är det inte, vilket är riktigt skönt ! :)
Igår lekte jag med clara och Emelia, och vi tog oss ann att kolla på paranormal activity 2 som ni alla säkert redan har sett ;) ( lite efter .. :p ) och jag har nog aldrig varit så jävla rädd i hela mitt jävla liv, både jag clara, och emelia satt och grät av panik för att vi var så rädda! ah asså jävlar.. har nog aldrig vart så rädd i hela mitt liv, fy fan!
paranormal activity 1 var ingenting jämfört med 2:an, I ettan blev man mest uttråkad eftersom det aldrig hände någonting dom första 20 nätterna, men i denna, asså usch, så himla mkt värre! kan inte fatta hur de tycker att den första är bättre än den andra :p

så inatt sov jag ärligt talat inte bra! drömde mardrömmar och vakna massor utav gånger och lyssna efter smällar och dunkningar i huset, och så fort jag kolla runt i mitt rum i mörkret trodde jag att jag såg den där äckliga systern med blod på magen.. UUUSCH FY FAN !

så ni som inte sett den se den! jag var skakis efteråt, men jag får nog säga att om ni inte sett ettan så bör ni nog göra det innan ni kollar tvåan eftersom det knyter ihop båda filmerna i slutet. ah nä fy fan, usch för skräckfilm! :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar