måndag 7 februari 2011

hemmaplan, NP



tjenna! åter hemma i trista grästorp efter en helg i Malmö med roligheter!
hinner tyvärr inte ta kort på kläderna idag som ja sagt.. måste sätta mig med en inlämning och sen blir det träning !

men istället kommer lite bilder på Christoffer som ja tog när jag va där nere ! :)
sitter och skiter ner mig inför imorgon, som ja tror de flesta nior som är som mig gör just nu !
natinellaprov i svenska börjar imorgon! vi börjar med en läsförståelse och sen på torsdag kommer det ja oroar mig mest av allt för... uppsattsen eller va säger man? ah då man ska skriva iallafall... men jag hoppas så innerligt att allt ska gå bra! vi har förberett oss massvis och ja fick vg+ på min krönika! känner mig helt okej säker ! men man vet inte, mina nerver kommer ta kål på mig...

puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar