onsdag 9 februari 2011

fuska är det enda killar är bra på!

hejhej! tordags eftermiddagen är här och jag ska snart sätta mig och plugga spanska glosor, verb och meningar. Sen efter det blir det till att sätta sig vid den där jädra No uppgiften igen ! :p
ska bli skönt när den är inlämnad så ni slipper höra mitt tjöt om skolan hela tiden! ;D

jo angående min rubrik så ska jag förklara mig lite! (;
saker jag alltid blir lika förbannad och arg på är när killar alltid, spelar ingen roll vilken lek eller tävling man gör. Så har alltid killarna på ett eller annat sätt fuskat! Jag tycker det är så falskt, så omoget! sån hjärtlöshet för oss som verkligen kämpar och vill vinna. Så går killar och vinner pga fusk! usch ja blir alltid lika arg, kan ju dock vara för att jag så gärna vill vinna i allting och hatar att förlora! :p men ah, vill killar vinna på fusk och mår bra över det får dom väl gärna göra det!

jag vill inte ens vakna imorgon! Svenska har alltid vart mitt starka ämne men jag är så nervös och tom på tankar inför imorgon så jag vill inte ens gå dit! känns som att allt kommer gå åt helvete :/ men jag hoppas bara på att pennan brinner över pappret imorgon, och att de två timmarna och 40 min går otroligt långsamt så att ja hinner klart med allting!
vill bara önska alla niondeklassare ett lycka till på nationella imorgon! puss på er!

1 kommentar: