tisdag 15 februari 2011

nyklippt

heej alla söta!
nyss hemkommen ifrån frissan!
klippte av håret ca 8 cm så nu är håret över brösten vilket var tvärtom innan!
känns ovant, men eftersom jag klippte av det nästan lika långt förra gången så känns det ändå okej, då klippte jag av åtta cm men då hade jag också längre hår innan.
mitt hår växer lika fort som ogräs förstår ni... ;)

idag blir det inte någon träning för mig heller, min nedrans huvudvärk gör allt så himla mkt sämre! kan inte koncentrera mig på lektionerna eller på vad någon säger, blir bara allmänt sur på allt högt ljud och ah, jag blir en riktig surkärrning! och det är lixom inte jag?
ah , vi får hoppas att det blir någon ordning på det här efter mitt besök hos optikern och sjukgymnasten.
nä nu får jag inte sitta vid datorn längre, efter som den gör huvudvärken värre!
puss på er och ha en trevlig tisdag :*

innan!
efter!
vad tycker ni? (:

1 kommentar: