lördag 5 februari 2011

ibishotel hjärta internet!

tjabba! har man sett !?
jag bloggar !
har precis landat på hotellet efter en dag med massor av timmar med bilåkning, shopping och hockey! och nu drog jag för en liten stund sen och hämtade internet och det är ju gudomligt ! (:

ska snart dra ner till restaurangen och käka och brorsan är här :)
i stan hitta jag jätte mkt roliga kläder och lycklig som jag är så betalade pappsen! :****
blev ett par lee jeans, en stickad kort tröja, en lång stickad kofta och en leopardmönstrad skjorta :) riktigt roligt ! jag älskar Carlinges ! bilder på detta kommer på måndag när ja kommer hem :)
nä nu ska ja vara social med dom andra :)
ikväll börjar melodifestivalen! mkt trevligt :D
vi hörs kanske en snabbis imorgon ! :)
pusssar !
jag saknar mina tjejer !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar