söndag 13 februari 2011

trött & osocial

hej bloggen! gött sleten idag, det är väl för att det är söndag..
nä men jag är bara allmänt trött och sur, och har en nedrans huvudvärk..

i fredags kom min jenny vi hade en allmänt lugn kväll och hon somnade så sött i soffan ^^
igår hade jag träning klockan tolv vilket var fett jobbigt, och sen blev det kalas..
efter det drog jag hem till max och jag grät sönder till titanic, kollade även i rymden finns inga känslor, haha den va ju rätt kass ! ;D inget speciellt med det, max och jag är goood friends och just därför brukar jag vara med honom, så behöver ingen fundera över det !

så idag , har jag absolut inte gjort ett skit.. men äsch de är söndag och jag ska nog ta och slänga på en film innan solsidan drar igång! lyllo alla er som har lov, men kan ju glädjas åt att det faktiskt är ni som sitter vid skolbänken bästa vecka när det är jag som har lov ^^

puss på er!

bild på den skönaste människan :D

2 kommentarer: