fredag 18 februari 2011

snörvel, prosit!

bad uppdatering yeess i know, jag tar på mig den..
men sittr tyvärr här och är sjuk, gick hem från skolan i onsdags och igår blev allt bara värre, min näsa är seriöst som en vatten kran, får sitta med två papperstossar i näsborrarna x'd ock nej jag skojjar inte ;) jag nyser nog 30 gånger om dagen och varje gång är sån där irriterande som kittlar i näsan innan den kommer, usch alltid lika obehagligt!
sen är det ju givetvis min jädra huvudvärk, men som idag faktiskt har hållt sig på avstånd !

ah orsaken till att jag faktiskt tog mig ann att göra ett inlägg i min sjukliga dödsbädd haha , nä men är för att jag sitter på msn med amanda johansson, som också ligger hemma och är sjuk, och hon skickade massor utav fula bilder ifrån i somras när jag fanny och hon åkte med Sanna ut till en ö i vänern, och tältade där, oh, det var två underbara dagar ! och shit, jag måste bara lägga upp bilderna, det kan va bland det fulaste jag någonsin sett, och det är rätt sjukt att jag lägger upp dom ! (: och fanny kommer absolut döda mig för det här ;)

sanna out of focus ;)
host...ööm.
Fanny! :*


Amanda!

1 kommentar: