tisdag 1 mars 2011

lilla lady

En liten ros med ett hål i sin själ som gjorde rätt men av dåliga skäl. Hon hade drömmar om status och flärd men hon blev slav för sitt eget begär. Hon vet inte vad hon känner för, lågan slocknar utan tändstickor.
Du är bäst nu men du var bättre förr. Våra brister gör oss till människor
Jag gillar att du säger vad du tycker, men det du säger att du tycker säger inte mycket.

Hej bloggen! skolan har dratt igång igen, och jag är redan skoltrött på redan andra dagen.. snälla låt resten av denna termin gå snabbt!!
men kan ju glädjas åt att vi får studiedag imorrn! :) får nog få försöka få saker klart tills på fredag, måste åka till trollhättan och köpa nått att ha på mig :s får panik som vanligt :p och sen blir det nog att plugga so, och städa mitt rum ! :p


om en halvtimme drar jag ut på träning, burr!
träningsmatchen i söndags var ju, hm .. ah vi förlora med ett 1-0, mot ett lag som bara bestod 99% av idioter x'd
men jaja, spelar dom fotboll på det sätter så visst !

puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar