tisdag 8 mars 2011

olala oalala

hej allesammans, får ursäkta mitt raseri inlägg som jag gjorde för några timmar sedan där mina tårar gick från ren ilska! :p
men ja, jag var tvungen att få det ur mig.

nu har jag äntligen fått gjort klart konsumentekonomin, SILKEN LÄTTNAD! och om en stund blir det lite kemi plugg. Men först blir det en semla!
jag är typ en sån som måste göra saker på exakta dagen, typ som påskgodis, jag kan inte äta påskgodis förens det är påsk! samma med julgodis, det måste vara jul för att äta skumtomtar annats går det inte!
jag kan lixom inte äta semlor om det inte är semledagen, så idag får jag alltså äta semla, men det känns inte alls rätt, för jag har redan ätit en semla :( för två veckor sen PÅ EN LÖRDAG :O lördag är flera dagar ifrån en tisdag, och det kändes så fel när jag åt semlan.. :( men vi trodde vi missade semledagen så då fick vi göra oss en egen. Men Nej! vi hade inte alls missat den för semledagen är ju för satan idag !! usch va förvirrad jag blir! :o

haha hoppas eran semla smakar !
puss på er! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar