söndag 6 mars 2011

dagen efter chips. love!


hejsan! sitter här och smockar i mig resten av chipsen som blev över igår, underbart när dom är lite så där, sega eller vad säger man? :p
haha, nämen igår kom emelia, sanna, fanny och amanda hit, vi snackade en del, drog till N3, kolla melodifestivalen och drog en film, mysiga tjejer det där ! :)

Vad ska man säga om Fredagen då?
otroligt rolig kan man väl säga :)
började med att clara följde med mig fram och fixade våran dricka, sedan hem och vara nervbrott, har nog aldrig varit så uppspelt i hela mitt liv ;p
förfest hos mig och den blev helt lyckad :)
det pinsamaste av allt, var helt klart i början när det bara var jag och clara i huset och vi vänta in alla, så drog vi på musik och stood och dansa för oss själva, då kom vi på världens fulaste dans, " dj dansen" ah så den stod vi och dansade i vardagsrummet, och tror ni inte att arne och august suttit på staketet utanför och stått och kollat på oss?! haha det var gött pinsamt x'd

kronan , var som vanligt roligt de första 2 timmarna, sen blir det bara samma sak hela tiden :p
fick en spya på benet, mindre kul!! ;)

nää, nu blir det en sleten söndag, med läxor, datan och tv:n !
puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar