tisdag 29 mars 2011

mammas dag idag!

tjena på er! slutade tjugo över två idag och enda sen ja kom hem och la mig i soffan har jag sovit! så ah nästan tre timmar slömra jag bort .. :$
drar iväg på träning om en liten stund, och när ja kommer hem blir det till att checka bigbrother ! :) tyckte det var tråkigt att roza åkte ut i söndags för venessa är helt klart den drygaste människan jag någonsin sett?! uuussach och skabb på henne/honom, :s va ska man kalla henne/honom ? :p
Ja, Biologi provet var idag, oche, na det gick väl så där, tyckte det var lite för många frågor vi inte hade kunnat plugga på, men äsch ! Det gick nog bra iallafall :)

Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det mammas födelsedag hurra, hurra, hurra!
oh min mamma som ligger i Spaninen och göttar sig fyller hela 44 idag!
grattis på henne! den omtänksamaste mamman man kan få vill jag lova er ! Kärlek till henne! Och ja hoppas att hon har det bra på playan! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar