måndag 28 mars 2011

lalal can't get enough



hej mina älsklingar ! Har tagit en liten paus från studandet och lyssnar på lite musik. Har ett stort biologiprov imorgon, och jag har inte börjat plugga förens nu, känns väl lite så där.
ojoj, nu gick ju hela helgen utan att jag har bloggat och det går jag bara inte med på, eller gör ni det? ;)

så ja, i fredags var det rock café och det var väl okej, blev rätt långtråkigt tillslut och när väl dom man åkte tid för att se spelade sist då alla hade dratt och alla var trötta på att höra den skrikande musiken. Men jah! det var många sköna liveband där, BREEE! x'd haha, ah den är skön den :p men annars tyckte ja att det var bra! utom just det att det var alldeles för långdragit! men jaja! :)

I lördags var det en stor dag! :)
drog först på dagen till solariumet med clara, hade först tänkt att strunta i det, men clara fråga och då drog vi iväg i det härliga vädret! glajjorna var på såklart! :)
Sen på kvällen var det dags för stora festligheter! Min härliga Faster Marie hade sin 30 års fest ! Och jag fick bli fotograf under kvällen! :) hade det riktigt trevligt! :)

droggy! x'd
min älskade marie såg till att ja alltid hade något starkt i glaset ! (:
hon är härlig hon!
Marie, Kerstin och jag
Mamsen & jag :)
Så vid halv två fick jag dra mig hemmåt och få några timmars sömn, för klockan åtta var det upp och och spela match med f-19 och det blev en härlig vinst mot emtunga med 5-1 varav två mål var mina :) Sedan blev det match med Fc och även där blev det vinst! :) 4-0 mot Emtungas damlag, härligt härligt! resten av söndagen sov jag, och inte så mycket mer än så!

nä nu får ja ta tag i biologin igen! har ett frågepapper kvar att lära mig innan jag får plugga allt om igen ! (: haha , älskar verkligen skolan! ... skönt med påsklov om 3 veckor :)

ha en fortsatt bra måndag ! :) puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar