söndag 13 mars 2011

att slå tillbaka, det är det inte värt


hej blögga! :)
Jenny åkte precis hem och vi har haft en jätte mysig lördag! :)
hon kom till mig vid halv sju och då åkte vi nästan på dirren till solariumet så att jag fick grillas en stund, känner mig så sjukt äcklig i denna vita, gula färgen man får nu när vårens strålar lyser och man blir bländad av sin egen hudfärg, usch! haha, ah så efter det åkte vi och fixa godis och chips och sen blev det ett läge i soffan framför melodifestivalen! :)
man blir alltid lika besviken på hur Sverige röstar, men det spelar ingen roll vem som
vinner för att det är alltid någon som inte blir nöjd. får väl glädja mig åt alla lyckliga fjortisar som röstade fram fjollan till segrare! Jag själv tyckte helt klart att The moniker och Swingfly var het klart bäst, och att The moniker lätt skulle ta första platsen, men grattis för 3:dje platsen! :)
Men grattis eric, jag vet hur mycket du ville detta, så lycka till i Tyskland och kvalet!

vem tyckte ni skulle vinna? :)

imorgon blir det träningsmatch mot skoftebyn och jag är rädd ;s är nervös för vilken plats dom sätter mig på denna gången. förra gången var jag mitt mitt, och det gick väl inte så bra kanske..
men vi får se ! :) sköt om er!
så här ser jag ut just nu, osminkad och sitter i mina glasögon ! ;)
där har ni dom också, märket är Ginatricot ca 2000 kr om ni undrar, vill inte vara som en pengarkåt jävel som måste berätta hur mkt pengar man lägger ut på allt ;) haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar