onsdag 23 mars 2011

bigbrother gör min kväll!





sitter nu vid bigbrother, oh jag älskar det sjuka programmet ! ;)
usch vad jag är dålig på att blogga! går alldeles för många dagar emellan -.-' ber så hemskt mkt om ursäkt för det!

har idag suttit och kollar på klänningar till avslutningen! Det är ju nästan helt sjukt hur nära det börjar bli nu.. 12 veckor har vi kvar tills vi slutar grundskolan, helt sjukt!

så ah idag gick jag in på nellys men blev faktiskt besviken :/
hittade inte många avslutningsklänningar, men kanske några alternativ till lärarmiddagen som är dagen innan. Ah iallafall så slänger jag upp dom få som jag hittade :)



skolavslutning.
detta är alltså en jump suit, allt sitter ihop i ett par shorts ! :)
snyggt!
men äh va fan, jag är inte så sugen på vitt.. oh detta kommer bli svårt ;)

ah det var det lilla jag hittade, får helt enkelt leta vidare! :)

Imorgon blir det bio för min del, ska få se hur många lingon finns det i världen tillsammans med mamma, fanny och hennes mamma ellen , oh så kul det kommer att bli ! :)
mer om det imorgon ! :)
puss på er (L)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar