fredag 11 mars 2011

gäsp!

hej bloggen!
hemma efter en underbar dag i Sunne med klassen!
vi hade så otroligt fint väder och backarna var jätte fina! Helt sjukt hur mycket jag tycker om att åka skidor, även fast att man får ont i knäna och fötterna bränner så att man tror dom ska brinna upp. Det är en sån underbar känsla att bara glida ner i en sån härlig fart över en brant och bara se hur solen gnistrar i snön! oh underbart! det finns kanske en fördel med vintern iallfall! ;) ah det har vart underbart! bilder läggs in när annie har lagt upp dom på fb, jag själv hade inte kameran med mig.. :(
så nu sitter jag helt otroligt trött och ska snart hoppa in i duschen! imorgon kommer min jenny hit, eller jag till henne! det har vi inte bestämt än, men det ska bli underbart ! :)

hoppas ni alla haft en underbar fredag, för det har jag ! :)

inte för att jag är riktigt så skillad mene.. :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar