onsdag 2 mars 2011

this years love



underbar låt!

hej alla fina och underbara!
onsdag idag, och det menas med studiedag ! (: drog till överby med sanna och emelia! mycket trevligt ! här kommer bilder på vad jag inkasserade ! :)
uusch, det kliar i mina fingar! vill bara köpa hem alla smycken ifrån cocoo.se som jag hade kikat in, men givetvis när mitt barnbidrag kommer är dom slut, och det känns som att jag stått på den där väntelistan i en evighet nu ! :'( buuuhu!
nä jag drar och sätter på mig en ansiktsmask och tar en kopp te nu, det där berget till finne måste bort ifrån min hake senast tills fredag !!
tandkrämen åker på inatt igen! ;) yess ni hörde rätt, jag har tandkräm på finnarna, och det funkar faktiskt konstigt nog ;)
häftig ring ifrån jc (:
nytt puder, och rosh(stavning?) :p
vilket behövdes ganska rejält.. :p
t-shirt ifrån h&m :)
linne ifrån bikbok ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar